Venecija - Doček Nove godine 2018

Additional Info

  • Trajanje i prevoz:5 dana, Autobusom
  • Datum polaska:30. Decembar
  • Noćenja i smeštaj:2 noćenja, Hotel 3 ***
  • Obilasci:Venecija, Verona, Palmanova
  • Cena:od 99 € za uplate do 15.11.2017.

Media

Venecija - Doček Nove godine 2018
Download attachments:
5 DANA / 2 NOĆENJA, AUTOBUSOM
30.12.2017 – 03.01.2018.
PALMANOVA – VENECIJA – VERONA
Gospodarica Jadrana… Najlepši salon Evrope… La Serenissima… Sedište nekada moćne Mletačke Republike podarila je svetu svoju izuzetnost grada na 118 malih peščanih ostrva koja su spojena sa preko 400 mostića, a razdvojena desetinama kanala, od kojih je najpoznatiji i najveći Kanal Grande sa svojim raskošnim palatama… Grad u svemu i po svemu jedinstven! Ne može da Vam se ne dopadne! Ako je to slučaj, onda Vam ovaj grad nije na pravi način prezentovan! Velelepna bazilika Svetog Marka posvećena je svecu zaštitniku Venecije, evanđelisti Svetom Marku čije se mošti čuvaju unutar crkve i predstavljaju mesto hodočašća na desetine hiljada ljudi godišnje. Ovaj grad na ostrvima u laguni Jadranskog mora sazdao je sebe iz moći i bogatstva… Ispleo brojne intrige i izrodio svoje slavne stanovnike, Marka Pola, Kazanovu, Ticijana, Tintoreta… Zaći u male krivudave uličice Venecije, znači otići u neki sasvim drugi svet… Iluziju duplog grada podržava odsjaj mora iz lagune dajući zaista spektakularnu sliku veličanstvene Venecije… E sad zamislite da baš tu, na obali mora, sa pogledima prema raskošnim fasada njenih palata koje se ogledaju u svetlucavom moru DOČEKATE NOVU GODINU! Zaista poseban doživljaj koji se dugo, dugo pamti!

Program putovanja:

1.dan 30.12.2017. (subota)    Polazak iz Novog Sada/Beograda, u kasnim popodnevnim satima (tačno mesto i vreme polaska biće poznato 2 dana pred putovanje). Noćna vožnja preko Hrvatske i Slovenije sa usputnim zadržavanjima radi odmora i prelaska granica.

2.dan 31.12.2017. (nedelja)    Dolazak u jutarnjim časovima do tržnog centra u blizini mesta Palmanova, koji je veoma poznat u Srbiji - sklop radnji poznatih robnih marki (ženska, muška, dečija i sportska garderoba, igračke, stvari za kuću, pokloni, cipele, šminka...). Nastavak putovanja do hotela u poznatom letovalištu Lido di Jesolo. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme. Uveče (fakutativno) organizovani odlazak u Veneciju, odlazak autobusom do mesta Punta Sabioni, prevoz brodom (Punta Sabioni - Venecija - Punta Sabioni). Po dolasku u Veneciju sledi slobodno vreme i DOČEK NOVE GODINE na trgu Sv. Marka. Organizovani povratak u hotel u dogovoreno vreme. Noćenje.

3.dan 01.01.2018. (ponedeljak)     Kasni doručak. Mogućnost fakultativnog  izleta za Veronu. Po dolasku, sledi organizovani obilazk grada uz razgledanje: Trg Bra, Julijina kuća, Trg Erbe i trg Sinjori sa spomenikom Dante Aligijeriju, Rimska Arena, jedna od najvećih i najbolje očuvanih...  Slobodno vreme za individualno razgledanje. U večernjim časovima povratak u hotel. Noćenje.

4.dan 02.01.2018. (utorak)      Doručak. Napuštanje hotela i fakultativna poseta Veneciji. Odlazak do luke Punta Sabioni i vožnja brodom do Trga Sv.Marka glavnog trga u Veneciji. Razgledanje najužeg centra prestonice nekada moćne Mletačke republike: Trg sv. Marka, Bazilika sv. Marka sa mozaicima, Duždeva palata, Most uzdisaja, Most Rialto, crkve Santa Maria della Salute u kojoj se nalaze dela Ticijana i Tintoretija… Slobodno vreme. Povratak brodom do Punta Sabioni i nastavak putovanja ka Beogradu. Noćna vožnja preko Slovenije i Hrvatske... sa usputnim zadržavanjima radi odmora i prelaska granica.

5.dan 03.01.2018. (sreda) Dolazak u Beograd/Novi Sad u jutarnjim časovima na mesto polaska. Kraj programa.

CENA ARANŽMANA:  129 €

Specijalna cena za uplate do 16.12.2017. iznosi 99 €

Navedena cena uključuje:

• Prevoz autobusom turističke klase ( od 16 – 87 mesta) na navedenoj relaciji  / mesta se određuju  prema prijavi

• 2 noćenje sa doručkom (kontinentalni doručak/“buffet“)  u hotelu STELLA D'ORO sa 3* u Lido di Jezolu u 1/2 i 1/2+1 sobama po lokalnoj kategorizaciji

• usluge vodiča (predstavnik agencije)

• troškove vođstva i organizacije putovanja

Navedena cena ne uključuje:

• međunarodno zdravstveno osiguranje koje pokriva osiguranu sumu od 30.000 € (može se dobiti u agenciji po ceni od oko 5 € u din.)

• individualne troškove – nepomenute usluge

Fakultativne izlete: minimum 30 osoba za realizaciju izleta

31.12.2017. brod na relaciji Punta Sabioni-Venecija-Punta Sabioni (25€/20€ deca) za odlazak na doček na trgu u Veneciji

• 02.01.2018. brod na relaciji Punta Sabioni-Venecija-Punta Sabioni (20 €/15 € deca)

• Obilazak Verone 20 €

 

Doplata za 1/1 sobu je 50 €, isključivo na upit. Cena za dete do 12 godina (na pomoćnom ležaju) popust 10 €. Cena aranžmana se umanjuje za 20€ ukoliko se koristi sopstveni prevoz

DOPLATE ZA Polazak iz Užica (gradski stadion), Čačka (železnička stanica), Kragujevca (TC Roda), Batočine - doplata  za transfer 20 € / minimum 4 putnika; POLAZAK IZ NOVOG SADA doplata 10 € /minimum 4 putnika za transfer ulaz Ruma; Polazak iz Zrenjanina – doplata za transfer  1500 din / minimum 4 putnika

USLOVI PLAĆANJA:

PLAĆANJE SE  VRŠI  U DINARSKOJ  PROTIVVREDNOSTI PO KURSU UNICREDIT BANKE  ZA EFEKTIVU NA DAN UPLATE

  • Gotovinski - rezervacija se vrši uplatom akontacije u iznosu od 30%, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre datuma polaska.
  • Administrativnom zabranom na platu - 30% se plaća prilikom rezervacije, a ostatak duga se iskazuje u eurima i NEMA UVEĆANJA, obračun se vrši po prodajnom kursu Unicredit banke  na dan dospeća obustave i rate! Administrativnim zabranama je moguće platiti do 20.05.2018.
  • Platnim i kreditnim karticama VISA, MASTER, MAESTRO, AMERICAN EXPRES i DINA
  • Intesa kreditnom karticom Visa, Master, Maestro ili American Expres karticama – 50% se plaća prilikom rezervacije, ostatak duga je moguće platiti navedenim karticama najkasnije 15 dana pre polaska na maksimalno 6 mesečnih rata ili do 20.05.2018.
  • Zaposleni u preduzećima koja su članice „Fonda Solidarnosti“ plaćaju  na 12 rata, ukoliko im Fond odobri Ugovor o administrativnoj zabrani
  •  U mesečnim ratama ČEKOVIMA: prilikom rezervacije plaća se 30% od cene aranžmana, a ostatak duga se deli na jednake mesečne rate, koje dospevaju 10 ili 20.u mesecu, a najkasnije do 20.05.2018. Za rate koje dospevaju po povratku sa puta, deponuju se čekovi građana kao garancija plaćanja.  Prilikom uplata po povratku sa puta, agencija obračunava ISKLJUČIVO dinarski iznos koji se uplaćuje po prodajnom kursu Unicredit banke na dan primanja novca, a ostatak duga se izražava u eurima. Agencija je u obavezi da po isplati duga za aranžman vrati deponovane čekove vlasniku! Prilikom predavanja čekova kao garancije odloženog plaćanja, agencija će izdati revers o primljenim čekovima.

Ukoliko putnik poveri čekove na realizaciju agenciji, agencija će mu izdati račun. U sve cene je uračunat PDV od 20%

NAPOMENE: molimo da dva dana pre polaska proverite tačno vreme i mesto polaska autobusa! Minimum 15 dana pre polaska na putovanje treba da dostavite SKENIRANU PRVU STRANU PASOŠA!

OPIS HOTELA:

Hotel STELLA D'ORO 3***,  Lido di Jezolo http://www.hotelstelladoro.net/

Nalazi se u poznatom letovalistu Lido di Jesolo. Sobe 1/2 i 1/2+1, sa TWC, telefonom, SAT TV.  Hotel raspolaže sa restoranom, recepcijom, aperitiv barom....  Usluga je na bazi noćenja sa doručkom - doručak kontinentalni slatko – slani (skroman).

SASTAVNI DEO ARANŽMANA SU I POSEBNE NAPOMENE AGENCIJE ORGANIZATORA KOJE SE NALAZE U PROSTORIJAMA AGENCIJE, ILI NA WEB SAJTU: www.fantast.rs (Posebne napomene su vezane za redosled sedenja u autobusu i mogućnosti doplate određenih sedišta, kao i za niz drugih elemenata bitnih za organizaciju putovanja i zadovoljstvo putnika! Pročitajte ih!)

U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, rok za otkaz aranžmana je 5 dana pre puta. ORGANIZATOR  zadržava pravo korekcije cena usled promena na monetarnom tržištu ili promena cena smeštaja ili prevoza. ORGANIZATOR  zadržava pravo izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Aranžman je rađen na bazi minimum 70 putnika. Uz ovaj aranžman važe opšti uslovi putovanja organizatora, usaglašeni sa YUTA standardom. Organizator putovanja Fantast tourist d.o.o.,Jevrejska 8, Novi Sad. Licenca broj: OTP 152/2010. Prema Zakonu o turizmu organizator ima propisanu polisu osiguranja br 300050913 „DDOR“ a.d.o. Novi Sad.

Cenovnik broj 1 od 31.08.2017.

Napomene u vezi programa NG

PLAĆANJE NOVOGODIŠNJIH  ARANŽMANA 2018 (odluka broj 156/2017):
  • 30% Prilikom rezervacije (plaća se u gotovini ili Platnim karticama)
  • Ostatak u ratama do 20 MAJA 2018. godine (uz deponovanje čekova, Administrativna zabrana na platu, Banka Intesa Kartice, Fond solidarnosti Grada Novog Sada.... isl)- BEZ KAMATE

NAPOMENE:

·   Redosled sedenja u autobusu se isključivo pravi prema datumu prijave. Moguće je doplatiti sedišta u II i III redu po ceni od 15 € po osobi, i u IV i V redu po ceni od 10 € po osobi. Postoji i mogućnost biranja ostalih sedišta ukoliko su raspoloživa, po ceni od 7 € po osobi. Ukoliko na put ide dupli autobus (dubledecker), doplatna sedišta se nalaze na donjoj platformi (dakle II, III i IV red).
·   U pojedinim državama, poput Italije, uvedena je obaveza plaćanja gradske takse na recepciji hotela. Ovaj iznos nije sadržan aranžmanom, plaćaju ga putnici direktno na recepciji hotela prilikom odjave iz soba. Iznos se kreće od 1-2 € po danu i osobi. Za sada je samo Italija uvela ovakvu vrstu direktne naplate od turista
·   Organizator putovanja i izleta na putovanju zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih ovim programom, kao i redosleda razgledanja usled objektivnih okolnosti.
·   Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni prevoznik niti hotel odgovara za iste! U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori, u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
·   Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu
·   Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.  Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
·   Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih okolnosti, kao i da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, ili tržnih centara, prodavnica, restorana,muzeja,...... ne rade.
·   Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.
·   Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 2,5 do 3,5 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
·   Proveriti 2 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska autobusa
·   Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu)
·   Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije
·   Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak...)
·   Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja
·   Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja
·   Sva vremena u programima putovanja su data po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi
·   Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja jer svojim potpisom na Ugovor dajete i saglasnost o tome da ste sa istima u potpunosti upoznati i saglasni
·   U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.fantast.rs. Organizator putovanja u slučaju ne objavljivanja tačnog imena hotela, obavezuje se da ime postavi najkasnije 7 dana pre polaska na put. U slučaju promene hotela, organizator je dužan o tome obavestiti sve putnike, a zamenjen hotel mora u svemu odgovarati standardima hotela datog u opisu programa
·   Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata
·   Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
·   Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta
·   Zahtevi za konektovane sobe, family sobe i sl., uzeće se u razmatranje, ali grupni autobuski aranžmani ne podrazumevaju ovakvu vrstu smeštaja, niti izbora soba i njihovog sadržaja (balkon, terasa, pušačka soba, spratnost, francuski ležajevi i sl.). Agencija organizator ne može obećavati ovakve usluge.
·   Smeštaj na grupnim aranžmanima ovog tipa je u dvokrevetne ili dovkrevetne sobe sa pomoćnim ležajem namenjene za smeštaj treće osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj je pomoćni, manjih je dimenzija i može bitnije ugroziti komfor trećeg putnika (pomoćni ležaj je obično žičani sa tankim dušekom, ili je fotelja ili kauč na razvlačenje)
·   Treća osoba ostvaruje popust isključivo u pratnji dve punoplatežne osobe
·   Zbog turističkog profila aranžmana, nije preporučljivo da na isti idu deca mlađa od 12 godina zbog izdržljivosti i sadržajnosti, i naravno zbog obzira prema drugim putnicima u autobusu
·   Napominjemo da je putovanje grupno, i tome je sve podređeno. Prema tome potrebno je jasno sagledavanje situacije da u vozilu muzika i filmovi koji se puštaju odgovaraju biranoj destinaciji i neutralni su po svom sadržaju, temperatura u vozilu ne može da se individualno za svako sedište podešava, jer ono što je za nekoga toplo, za drugog je hladno, i sl. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumevanje među putnicima i osećaj kolektivizma.
·   Prostor za prtljag u busu je ograničen te je predviđena količina prtljaga po putniku 1 kofer i 1 komad ručnog prtljaga dimenzija ne većih od 50*30*40 cm
·   Putnicima kojima imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučuje se da provere na internetu radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom na putovanju