tr?id=761434788560881&ev=PageView&noscript=1 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD

Sajt_baneri_-29 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD

logo_mob Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD
0800 400 104    
Ви сте овде:Fantast> VESTI I MAGAZIN> Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD

Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD

Politika kvaliteta turističke agencije – FANTAST TOURIST usmerena je prvenstveno na sticanje poverenja korisnika ali i ostalih zainteresovanih strana, što se postiže ispunjenjem njihovih zahteva, potreba  i očekivanja. Polazeći od ovih ciljeva direktor donosi:

 Izjavu o politici kvaliteta

Da bi ostvarili ciljeve kvaliteta i orijentaciju na korisnike opredeljujemo se da:

  • uspostavimo, održavamo i usavršavamo sistem menadžmenta kvalitetom (QMS) prema standardu ISO  9001:2015,
  • neprekidnim, sistematskim, stručnim i osmišljenim radom u svim procesima naše delatnosti ostvarujemo ciljeve AGENCIJE,
  • poslovne aktivnosti baziramo na motivisanim, obučenim i kreativnim kadrovima,
  • svoju delatnost usmeravamo ka stvaranju zadovoljnih korisnika i postizanju lojalnosti,
  • vršimo stalnu proveru i porast zadovoljstva putnika i agenata,
  • pružamo kvalitetne usluge pri realizaciji putovanja, organizovanju poseta inostranih gostiju,
  • pružamo kvalitetan i blagovremen servis prilikom transporta putnika drumskim, morskim i vazdušnim saobraćajem
  • podižemo bezbednost, kvalitet i sadržajnost programa za đački i omladinski turizam
  • unapređujemo sisteme i podižemo kvalitet u pružanju usluga na internetu
  • povećavamo kvalitet i bezbednost kupaca avio karta na našim platformama kako u Srbiji tako i u svetu.
  • sprovodimo zakonske propise,
  • primenjujemo standarde, zakone i "praksu" kako bi popravili nivo bezbednosti i kvaliteta usluga
  • razvijamo partnerske odnose sa našim subagentima, turoperaterima i isporučiocima usluga,
  • negujemo partnerskе odnosе sa inostranim i domaćim saradnicima i poslovnim partnerima
  • realizujemo usluge i vršimo finansijske obaveze u dogovorenim rokovima,
  • unapređujemo procese u organizaciji,
  • obezbedimo stalno i potpuno učešće menadžmenta
  • konstantno radimo na snižavanju troškova, povećanju efektivnosti, pouzdanosti, produktivnosti i povećanju profita.
  • ulažemo deo profita u povećanje kvaliteta i raznovrsnosti naših usluga
  • kreiramo nove programe/proizvode  i budemo prepoznatljivi po njima
  • učestvujemo u društveno korisnim radovima, zaštiti prirodnih resursa i ekologiji
  • stalno imamo na umu "Nismo dovoljno veliki da možemo sebi dozvoliti da budemo osrednji u bilo čemu"- krilatica koja nas vodi od samog početka 

Direktori    

                                   

Zoran Serdar / Goran Portić

Novi Sad, Septembar 2017.