tr?id=761434788560881&ev=PageView&noscript=1 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte

Rotator_-9 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte

logo_mob Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte
0800 400 104    

  LAST MINUTE  Hurgada (kliknite za ponudu)last_minute_novi Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte LAST MINUTE  Hurgada (kliknite za ponudu) 

* Za sve rezervacije do 15. AVGUSTA -  BESPLATAN transfer Novi Sad- Aerodrom Nikola Tesla (Beograd)!   

?️ PARKING NA AERODROMU BEOGRAD (-30% popusta uz FANTAST VAUČER)
1f4b6 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte Plaćanje u ratama do 20.12.2024!
1f4c8 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte Popust na osiguranje sa uključenim Covid-om za kupovinu *Online u iznosu od -30%
1f64b_200d_2642 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte Samo ako želite sve ovo u jednom paketu: Jeftino, Sigurno, Lako, Brzo i dobro 100%
1f4c8 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte  YR/YQ taksa (taksa za gorivo, tj razlika u ceni goriva u trenutku ugovaranja i realizacije leta) trenutno iznosi:+ 0 € JU/+0 € AC po osobi uključujući i decu (bebe ne plaćaju). (*za kasnije letove iznos će biti poznat najkasnije 7 dana pre leta). Napominjemo da ne možemo da utičemo na visinu YQ taksi koje su podložne promenama, a kako je i navedeno u svim Programima putovanja i Zakonu o turizmu (član 64).  
*(08. jan 2024) Cena transfera Novi Sad-Aerodrom i Aerodrom-Novi Sad za FANTAST putnike: *Besplatno (Novi Sad-Aerodrom) i 20 € (Aerodrom-Novi Sad), za ostale putnike Transfer Novi Sad-Aerodrom 30 € i Aerodrom-Novi Sad 35 € po osobi.

Ви сте овде:Fantast> VESTI I MAGAZIN> Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD

Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD



-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Politika kvaliteta turističke agencije – FANTAST TOURIST usmerena je prvenstveno na sticanje poverenja korisnika ali i ostalih zainteresovanih strana, što se postiže ispunjenjem njihovih zahteva, potreba  i očekivanja. Polazeći od ovih ciljeva direktor donosi:

 Izjavu o politici kvaliteta

Da bi ostvarili ciljeve kvaliteta i orijentaciju na korisnike opredeljujemo se da:

  • uspostavimo, održavamo i usavršavamo sistem menadžmenta kvalitetom (QMS) prema standardu ISO  9001:2015,
  • neprekidnim, sistematskim, stručnim i osmišljenim radom u svim procesima naše delatnosti ostvarujemo ciljeve AGENCIJE,
  • poslovne aktivnosti baziramo na motivisanim, obučenim i kreativnim kadrovima,
  • svoju delatnost usmeravamo ka stvaranju zadovoljnih korisnika i postizanju lojalnosti,
  • vršimo stalnu proveru i porast zadovoljstva putnika i agenata,
  • pružamo kvalitetne usluge pri realizaciji putovanja, organizovanju poseta inostranih gostiju,
  • pružamo kvalitetan i blagovremen servis prilikom transporta putnika drumskim, morskim i vazdušnim saobraćajem
  • podižemo bezbednost, kvalitet i sadržajnost programa za đački i omladinski turizam
  • unapređujemo sisteme i podižemo kvalitet u pružanju usluga na internetu
  • povećavamo kvalitet i bezbednost kupaca avio karta na našim platformama kako u Srbiji tako i u svetu.
  • sprovodimo zakonske propise,
  • primenjujemo standarde, zakone i "praksu" kako bi popravili nivo bezbednosti i kvaliteta usluga
  • razvijamo partnerske odnose sa našim subagentima, turoperaterima i isporučiocima usluga,
  • negujemo partnerskе odnosе sa inostranim i domaćim saradnicima i poslovnim partnerima
  • realizujemo usluge i vršimo finansijske obaveze u dogovorenim rokovima,
  • unapređujemo procese u organizaciji,
  • obezbedimo stalno i potpuno učešće menadžmenta
  • konstantno radimo na snižavanju troškova, povećanju efektivnosti, pouzdanosti, produktivnosti i povećanju profita.
  • ulažemo deo profita u povećanje kvaliteta i raznovrsnosti naših usluga
  • kreiramo nove programe/proizvode  i budemo prepoznatljivi po njima
  • učestvujemo u društveno korisnim radovima, zaštiti prirodnih resursa i ekologiji
  • stalno imamo na umu "Nismo dovoljno veliki da možemo sebi dozvoliti da budemo osrednji u bilo čemu"- krilatica koja nas vodi od samog početka 

Direktori    

                                   

Zoran Serdar / Goran Portić

Novi Sad, Septembar 2017.

gtag('config', 'G-LG4RSCDS6E');