tr?id=761434788560881&ev=PageView&noscript=1 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte

Rotator_-9 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte

logo_mob Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte
0800 400 104    

last_minute_novi Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte

 Program putovanja: Tunis (kliknite za preuzimanje)                Program putovanja: Tunis (kliknite za preuzimanje)

* Za sve rezervacije do 15. AVGUSTA -  BESPLATAN transfer Novi Sad- Aerodrom Nikola Tesla (Beograd)!   

 
?️ PARKING NA AERODROMU BEOGRAD (-30% popusta uz FANTAST VAUČER)
1f4b6 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio Karte Plaćanje u ratama do 20.12.2024!
1f4c8 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio KartePopust na osiguranje sa uključenim Covid-om za kupovinu *Online u iznosu od -30% (https://aviokarta.rs/putno-osiguranje/)
1f64b_200d_2642 Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD - Evropske ture | Fantast | Avio KarteSamo ako želite sve ovo u jednom paketu: Jeftino, Sigurno, Lako, Brzo i dobro 100%
 
*Cena transfera Novi Sad-Aerodrom i Aerodrom-Novi Sad za FANTAST putnike: *Besplatno (Novi Sad-Aerodrom) i 20 (Aerodrom-Novi Sad), za ostale putnike Transfer Novi Sad-Aerodrom 30 € i Aerodrom-Novi Sad 35 € po osobi.
 Putnici su najbolje ocenili sledeće hotele:
1. Movenpick Resort and Marine Spa 5*
2. Iberostar Selection Kuriat Palace 5*
3. Sentido Phenicia 4*
4. The Mirage Resort and Spa 5*
5. Steigenberger Marhaba Thalasso Hammamet 5*
6. Golden Tulip Taj Sultan 5*
7. Sentido Bellevue Park 5*
8. Delfino Beach and Spa 4*
9. Iberostar Kantaoui Bay 5*
10. Jaz Tour Khalef 5*
11. El Mouradi Palm Marina 5*
12. Royal Thalassa Monastir 5*
13. Mahdia Beach and Aqua Park 4*
14. Thalassa Mahdia Aquapark 4*
15. El Borj 3*
 Najprodavaniji hoteli za koje su odlučili putnici:
1. El Mouradi Palm Marina 5*
2. El Mouradi Mahdia 5*
3. El Mouradi Palace 5*
4. El Mouradi Hammamet 4*
5. Mahdia Beach and Aqua Park 4* 


Ви сте овде:Fantast> VESTI I MAGAZIN> Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD

Politika kvaliteta - Fanatst Tourist TUV NORD



-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Politika kvaliteta turističke agencije – FANTAST TOURIST usmerena je prvenstveno na sticanje poverenja korisnika ali i ostalih zainteresovanih strana, što se postiže ispunjenjem njihovih zahteva, potreba  i očekivanja. Polazeći od ovih ciljeva direktor donosi:

 Izjavu o politici kvaliteta

Da bi ostvarili ciljeve kvaliteta i orijentaciju na korisnike opredeljujemo se da:

  • uspostavimo, održavamo i usavršavamo sistem menadžmenta kvalitetom (QMS) prema standardu ISO  9001:2015,
  • neprekidnim, sistematskim, stručnim i osmišljenim radom u svim procesima naše delatnosti ostvarujemo ciljeve AGENCIJE,
  • poslovne aktivnosti baziramo na motivisanim, obučenim i kreativnim kadrovima,
  • svoju delatnost usmeravamo ka stvaranju zadovoljnih korisnika i postizanju lojalnosti,
  • vršimo stalnu proveru i porast zadovoljstva putnika i agenata,
  • pružamo kvalitetne usluge pri realizaciji putovanja, organizovanju poseta inostranih gostiju,
  • pružamo kvalitetan i blagovremen servis prilikom transporta putnika drumskim, morskim i vazdušnim saobraćajem
  • podižemo bezbednost, kvalitet i sadržajnost programa za đački i omladinski turizam
  • unapređujemo sisteme i podižemo kvalitet u pružanju usluga na internetu
  • povećavamo kvalitet i bezbednost kupaca avio karta na našim platformama kako u Srbiji tako i u svetu.
  • sprovodimo zakonske propise,
  • primenjujemo standarde, zakone i "praksu" kako bi popravili nivo bezbednosti i kvaliteta usluga
  • razvijamo partnerske odnose sa našim subagentima, turoperaterima i isporučiocima usluga,
  • negujemo partnerskе odnosе sa inostranim i domaćim saradnicima i poslovnim partnerima
  • realizujemo usluge i vršimo finansijske obaveze u dogovorenim rokovima,
  • unapređujemo procese u organizaciji,
  • obezbedimo stalno i potpuno učešće menadžmenta
  • konstantno radimo na snižavanju troškova, povećanju efektivnosti, pouzdanosti, produktivnosti i povećanju profita.
  • ulažemo deo profita u povećanje kvaliteta i raznovrsnosti naših usluga
  • kreiramo nove programe/proizvode  i budemo prepoznatljivi po njima
  • učestvujemo u društveno korisnim radovima, zaštiti prirodnih resursa i ekologiji
  • stalno imamo na umu "Nismo dovoljno veliki da možemo sebi dozvoliti da budemo osrednji u bilo čemu"- krilatica koja nas vodi od samog početka 

Direktori    

                                   

Zoran Serdar / Goran Portić

Novi Sad, Septembar 2017.

gtag('config', 'G-LG4RSCDS6E');